Skip to content
Eldar H. Mammadov

Eldar H. Mammadov

  • Kateqoriyalar
    • Filmlər
    • İqtisadiyyat
    • Kitablar
    • Ordan-burdan
  • Bloq haqqında
  • Toggle search form
  • Nəzarətə nəzarət İqtisadiyyat
  • Arzunun Ardınca filmi Filmlər
  • Ekrandakı reallıq Filmlər
  • Daxili Audit və Daxili Nəzarətin fərqləri İqtisadiyyat
  • Zaman divarları arasında Filmlər
  • “Bir kəmər bir yol” təşəbbüsü nədir? İqtisadiyyat
  • Azərbaycanda Ev Təsərrüfatları Fərdlərinin Yoxsulluq Qavrayışı və Yoxsulluqla Mübarizə Siyasətinə Münasibəti İqtisadiyyat
  • Risklərin idarə edilməsində üç müdafiə xətti İqtisadiyyat

Avropada sərnişindaşımada qatar və aviareyslər

Posted on August 29, 2025August 29, 2025 By admin No Comments on Avropada sərnişindaşımada qatar və aviareyslər

Greenpeace (Beynəlxalq Qeyri-hökumət təşkilatı) “Flying Cheap, Paying Dear: How Airlines Undercut Rail and Fuel the Climate Crisis” adlı yeni hesabat paylaşıb. Greenpeace-in 2025-ci ilin avqust ayında nəşr etdiyi “Flying Cheap, Paying Dear: How Airlines Undercut Rail and Fuel the Climate Crisis” adlı hesabatı, Avropada hava nəqliyyatının dəmir yolu ilə müqayisədə daha ucuz olmasının iqlim böhranını necə dərinləşdirdiyini və bu vəziyyətin arxasında duran vergi siyasətini təhlil edir. Hesabat 31 Avropa ölkəsini və 142 marşrutu (109 beynəlxalq, 33 daxili) əhatə edir.109 beynəlxalq marşrut üzrə araşdırmalar göstərir ki, marşrutların yarısından çoxunda hava nəqliyyatı dəmir yolundan daha ucuzdur.Bu hesabat Greenpeace-in Avropada aviasiya və dəmir yolu tariflərinə dair ikinci genişmiqyaslı sənədidir. 2023-cü illə müqayisədə qatar biletlərinin uçuşlardan daha ucuz olduğu marşrutların payı 14% artıb.Avropa ölkələri arasında Fransa uzun məsafəli səyahətlərdə qatarların uçuşlara nisbətən ən bahalı olduğu ölkədir: beynəlxalq marşrutların 95%-ində qatarlar uçuşlardan bahadır. Onu İspaniya (92%) və Böyük Britaniya (90%) izləyir. Beynəlxalq marşrutlarda qatarların uçuşlardan daha ucuz olduğu göstəricilərə baxdıqda, Litva 100% ilə reytinqə başçılıq edir, Polşa 89% ilə ikinci yerdədir.

Vergi siyasətinin rolu: Aviasiya sektoru, təyyarə yanacağına tətbiq edilməyən vergi, beynəlxalq uçuş biletlərinə tətbiq edilməyən ƏDV və dövlət subsidiyaları kimi üstünlüklərlə dəmir yoluna nisbətən daha ucuz qiymətlər təklif edir .Greenpeaceİqlimə təsir: Hava nəqliyyatı, dəmir yoluna nisbətən orta hesabla 5 dəfə daha çox CO₂ emissiyası yaradır. Avropada 150 ən sıx istifadə olunan qısa məsafəli uçuşların dəmir yoluna keçməsi ildə təxminən 3.5 milyon ton CO₂ qənaətinə səbəb ola bilər .

https://greenpeace.at/uploads/2025/08/greenpeace-analys…-flight-vs-trains-2025.pdf

İqtisadiyyat

Post navigation

Previous Post: Arzunun Ardınca filmi
Next Post: Zaman divarları arasında

Related Posts

  • Dəmir Yolları ilə Daşınan Sərnişin Sayı(2014-2024) İqtisadiyyat
  • Azərbaycanda Ev Təsərrüfatları Fərdlərinin Yoxsulluq Qavrayışı və Yoxsulluqla Mübarizə Siyasətinə Münasibəti İqtisadiyyat
  • Nəzarətə nəzarət İqtisadiyyat
  • Risklərin idarə edilməsində üç müdafiə xətti İqtisadiyyat
  • Daxili Audit və Daxili Nəzarətin fərqləri İqtisadiyyat
  • “Bir kəmər bir yol” təşəbbüsü nədir? İqtisadiyyat

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Kateqoriyalar

  • Filmlər
  • İqtisadiyyat
  • Kitablar
  • LinkedIn
  • Instagram

Son yazılar

  • “Bir kəmər bir yol” təşəbbüsü nədir?
  • Zaman divarları arasında
  • Avropada sərnişindaşımada qatar və aviareyslər
  • Arzunun Ardınca filmi
  • Nəzarətə nəzarət
  • Ekrandakı reallıq Filmlər
  • Risklərin idarə edilməsində üç müdafiə xətti İqtisadiyyat
  • Sərbəst insanlar ölkəsində – Əhməd bəy Ağaoğlu Kitablar
  • Dəmir Yolları ilə Daşınan Sərnişin Sayı(2014-2024) İqtisadiyyat
  • Azərbaycanda Ev Təsərrüfatları Fərdlərinin Yoxsulluq Qavrayışı və Yoxsulluqla Mübarizə Siyasətinə Münasibəti İqtisadiyyat
  • “Bir kəmər bir yol” təşəbbüsü nədir? İqtisadiyyat
  • Nəzarətə nəzarət İqtisadiyyat
  • Zaman divarları arasında Filmlər

Copyright © 2025 Eldar H. Mammadov.

Powered by PressBook News WordPress theme